Monday, December 19, 2011

~Entry Syok Sendiri~

Assalamualaikum................tak jawab, berdosa tau! Hehehehe~
Meh makan megi goreng meh....erkk.....bukan megi yg digoreng di dalam kuali ye, tapi megi goreng INSTANT! hehehehe.....bukan malas, tapi penat........baru je balik keja..........waaaahhhh....

Oh ya, tadi anak bos aku tanya...................
Kak ema (panggilan aku kat tempat keja), apsal kak ema dah tak buat OT ek? Mama tanya kenapa kak ema dah jarang buat OT.........

Oooowhh......alahai, bukan taknak buat OT, since rahman, farah n aisha fateha cuti skolah, cuti sem.......aku pun taknak la membebankan bos aku........dats why la aku dah jarang nak buat OT......tapi dah bos yang tanya, so insyaallah esok aku start la wat OT....hohohoho......

Oh ya, lembab gak aku ni bab2 cite sensasi kat Malaysia.......walaupun aku baca paper tiap2 ari.....adesh! SANGAT LA KANNNN..........tapi kan, apsal cite ni je yang aku tak tau ek? apsal cite lain aku tau je? Perghhhh! Pelik la pulok ye dak? Hehehehe.....(sempat lagi taknak ngaku salah kannnn)

Bangga lak kau dapat berkahwen dengan kaum sejenis, siap pakai baju melayu, bertanjak bagai......Perghhhhh! Erkkkkkk.......................(mak pesan tak baik mencarut) Ok2.....taknak mencarut cuma rasa macam nak penampaq, nak taboh berdas-das, tembak laju-laju je.......huhuhuhu......lalalalalalalalala..........(angan2 je nih, confirm takkan jadi kenyataan......sila jgn provokasi ayat2 berbaur kemarahan aku di atas) Hukum karma weh, dah la kau susahkan mak bapak kau, then kau wat benda yang amat memalukan tu........doa aku, semoga kau belum terlambat untuk mendapat sinar hidayah dan taubat dariNYA......aminnnn.............

Hohoho......japgi nak kuar jap lah, kawan aku merangkap x-roomate aku yang datang nun jauh dari Selangor (Puchong) tapi asal JB, datang Penang! Hoyeaahhh! Hoyeahhh! Wawa datang...wawa datang...hohoho......

Eh, tadi my friend Kamil (pemberi maklumat kedai bundle tak berbayar aku.....heheheheh) call....hohoho....sory awal pagi tadi dah selamat taido, so tak angkat call kamu......neway, thanks call sat tadi.......hehehe.......pertolongan kamu untuk memperkenalkan butik2 bundle amat2 lah dialu-alukan! Hoyeaah! Nanti orang belanja kamu yek! nanti kita jumpa borak2 bundle wokey!

P/S: Weh, mai la try burger yang dijual oleh kawan baik aku, suaminya dan adik iparnya.......kedai kat depan umah kat tepi jalan kat depan UiTM tuh.....erkk...banyak pulak kat ye dak? alaaa...korang pergi jela....gerenti TERBAEKKKKK!! Erkkk......Pn. Ruhaizah, takmau keja teruk2, jaga anak menakan aku dalam perutmu itu....huhu....rest banyak2 ok!

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers