Friday, December 9, 2011

~Ntah, Aku Pun Tak Tau.....~

Assalamualaikum....
Perghhhh! Perghhhh! Perrghhhh!!
Cesh, semedang jela nak perghh ye dak?
Alhamdulillah...dah siap semua artikel! Setelah kannnn.....erkk....setelah pelbagai masalah diharungi, pelbagai onak dan duri ditempuhi, ececeh...gegeh aih! Yela2.......saja ja nak lebey2....tapi bukan riak ekk.....sorry sket......
Neway, thanks a lot kat my lovely & kind Editor, Kak Akma, My hensem & Lovely Graphic Designer Pojee, My Sweet colleagues, Khairuddin ....sory ekkk...lambat lak antar material dateline bulan ni.......hohohoho......pehhh, tak sabar lak nak tngok rupa cover untuk isu akan datang. SIAPA COVER? Jeng.......jeng.....jeng.....

Hurmmm........nak bagitau ke taknak? ke nak bagitau? ke taknak bagitau? Hurmm.......alaaa, tak suprise la kalau bagitau awal2.......so, tunggu jela bila magazine dah berada di pasaran ek?

Hari ni aku blurr sket since aku telah membuat gila setelah lama tidak membuat gila.......ERKKKK........gila perangai je, bukan gila betul2.....euwhhh.......Aku berjaga dari pukol 11 malam semalam sampai la pukol 6 pagi tadi.....perghhhh! GIGIH la sangat kan? Hipokrit je nih.......hahahaha.....dasar suka buat kerja last minit! Padan muka aku!!

Bercakap pasal buat kerja last minit ni, aku pun tak tau kenapa la aku tak boleh nak ubah2 habit buruk tahap longkang tersumbat ni.....adesh! Asal ada kerja yang berpaksikan kepada tarikh mati (DEADLINE) je, mesti gelabah tak tentu pasal sebab awal2 takdak nak terhegeh2 nak buat, dah nak dekat tarikh deadline tu baru nak terhegeh-hegeh buat. YELA......YELA.....YELA....aku mengaku, buruk beno prangai aku nih yek.................(Sila kutuk dengan penuh berhemah serta bersopan santun - aku kasi chance nih!)

Apa2 pun, aku berdoa kepada Allah semoga tabiat buruk aku ni dapat lah diubah........tu la, banyak sangat syaitan dok bergayut la tuh....tuh yang jadi pemalas! Errkk........tapi apsal time deadline je? apsal aku tak malas time kerja??? Hurmm........
So, kepada korang yang terbaca entry huduh aku ni, doa2kan lah aku juga ya! doakan aku supaya aku dihindari dari sikap pemalas ni...........aminnnnn! Thanks in advance ya! hehehehehe.......sayang korang lebey2!

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers