Tuesday, December 6, 2011

~Sudah Bersedia Kah?~

Assalamualaikum......
Perghhhh! Gara-gara kusyuk membaca novel yang baru dibeli dan gara-gara addicted dgn novel Ombak Rindu yang telah dikhatam sebanyak.....................ntah...tak ingat.......hehehe......da hafal dah.........dan gara-gara cerita ni jugak lah aku dengan rasa excited konon2 menang larian berganti-ganti 400m, aku paksa kawan aku Cik Myra untuk teman aku ke Jusco Prai City untuk menonton filem yang konon2 tak best bila Maya Karin jadi heroin tu...................

Amboi2.....sesedap coklat ferrero roche je korang nak assume Maya Karin tak layak jadi heroin.......haaaa...........tak baik tau! Aku pun heran apsal la kebanyakkan dari kita yang suka dengar cerita orang dari pergi tengok sendiri cerita tu kat pawagam.................Alllllaaaaaaaaaaaaaa....kata sokong kann2???

Alhamdulillah........sebagai pencinta novel tegar, aku hepi dan puas hati dengan lakonan Maya Karin........Aaron Aziz lagi la kann............so macho & romantik tau! Auuchhh!! Ok, gedik sket jela.....adoi lah......tapi kan.....eh, ada tapi2 lak......yela, mesti la ada tapi.......mana ada filem yang perfecto kan2? Tapi aku tak puas la tengok.......pendek sangat.....huhuhu.....alangkah best kalau jalan cerita itu dipanjangkan dan klimaks tu biar gempak sket, baru la terasa menusuk nun jauh ke dalam jantung ku ini.....ececeh.....Tapi takpa lah....dah nama pun adaptasi kan? kalau betul2 ikut novel, mau 12 jam pun tak cukup kot.....hehehe.....tu belum sambung ombak rindu part 2 & 3 ye dak?

Cuma aku ralat gila la sebab budak2 skolah yang aku brani confirm tak penah baca novel tu tergedik2 dalam panggung wayang tu................amboi2....suka suki hampa ja nak gelak2 time scene siyes, suka suki hampa ja nak wat bising! Takdak manner betoi la hampa ni........memang takleh bawak p majlis2 formal nih....iksh.....iksh....iksh.....iksh.....nyampah tau! Itu jela kan....bosan kot tengok wayang time budak2 cuti skolah nih......

Ahhhh.......sudah, siyes aku blurr lagi nih....artikel belum siap2.....encik graphic designer dah bising.......hurmmm......yela2....tengah melalut kejap ja kat sini......satgi idea mai, kasi balun smpai ke subuh kang! hehehehehehe.....

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers