Saturday, December 31, 2011

~Permulaan Baru~

Assalamualaikum....
Oooowhh......lama tak membebel kat sini walaupun tiap2 malam aku online.....tu pun malam jela......siang, aku gigih membanting tulang empat kerat untuk rezeki yang halal ye....ececeh.....

OOooowhh...sepanjang minggu ni, banyak betul perkara yang nak dikongsikan, cuma aku ni malas nak menaip..............oooohhh ya, dateline ye sekarang........hehehehe.......Yela2...on da way la ni, sedang dalam proses ok!

Eh, korang yang ada bela kucing perasan tak yang sekarang ni musim mengawan? Adoi lah, aktif betul kucing2 kat umah aku ni............pengsan aku nak melayan kerenah diaorang nih.........pum pang pum pang atas bumbung umah nih........gado2 lah, bising lak tu...............adoi lah, nasib la aku ni seorang tuan yang memahami................

Oh ya, misi untuk membuang lemak2 akan bermula pada 1 Januari akan datang.........tapi kan, bos aku tiap2 hari beli nasi ayam kat aku................aaaaaaaarrrrgggghhh..............cane ni? takleh la nak tolak.............REZEKI tuuu..........kan2? Tapi takpa lah, aku nak cuba jugak sedaya upaya! Leh jimat duit gaji.....hehehe...leh shopping lagi! Hoyeaaahhh!!~

Lagi cerita best bila sorang dr adik aku ni mendapat pengalaman baru dlm hidup dia....hehehe.......excited kot! Takpe lah, itulah kitaran hidup seorang manusia yang dilahirkan sebagai seorang perempuan..................eh, aku lupa lah macam mana aku time first time period......hahahaha....yang aku tau, aku tak dapat join satu kem motivasi yang diadakan di dalam masjid gara2 aku datang period...............ala, time tu UPSR laaaa............hehehehe.........so, kepada adik aku yang sorang ni, welcome to da club!! hehehe..............adik kena ingat, bila dah baligh ni tanggungjawab adik tanggung sendiri...............ayah adik dah tak tanggung dosa adik dah k...............all the best darling!

Sekejap je lagi akan masuk lah tahun baru, 1hb Januari 2012..............syukur alhmdulillah, walaupun bermacam2 perkara berlaku, namun semuanya baik2 sahaja...................yang tak baik, aku jadikan pengalaman dan pengajaran.......................eh, ada konsert pop yeh yeh kat tasek gelugor ek..............jgn main2, Jeffrey Din & L. Ramli ookkkk!! Retro sangat!! Tadi mak bising2 soh tukar lampin cepat2 sebab mak dah mengantok..................then adik aku call cakap ada konsert Jeffrey Din & L.Ramli, terus mak soh aku pakaikan baju & seluar sebab nak p tengok konsert tu..................hehehehe......tapi tengok dalam kereta jela, mak kan belum boleh jalan............adik bawa mak naik kereta................abah takmau ikut.........perghhh! penangan Jefrrey Din & L. Ramli......mak....mak.....sakan mak nooohh~

Ok lah, nak siapkan keje ni haaa...........banyak lagi tak siap.............kang kena cepuk dengan Pn. Editor lak kang.............hehehehe.....neway, HAPPY NEW YEAR 2012 guys! Semoga apa yang dihajatkan tahun baru ni, akan tercapai........Take care, dan jauhi perkara2 lagha ya! Mmmmuuaaahhh!!

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers